středa 8. března 2017

...4


Docela jsem měla radost, že se nám to šílenství jménem "Ledové království" vyhýbá.
Ale nevyhnulo. Od Vánoc se nás to drží.  Skřítková si nepřála k narozeninám nic jiného.
A tak jsem musela zatnout zuby a slevit. Ještě před rokem by mě nenapadlo, že budu dětem kupovat takové kýče a že se dokonce podvolím i oslavě v ledovém duchu.
Je to další zkouška mateřská. Nenutit dětem to, co bych si přála já.
Ale občas jim dopřát i trochu toho kýče, když jim to takovou radost udělá...Uf.

Ač ledově, hezky bylo.
Jen jsem stále v šoku, že už 4 :-o!

První narozeniny Skřítkové tady a tady. 

14 komentářů:

  1. Ani,
    já tomu nemohu uvěřit, že už 4 roky!
    Tak všechno nejlepší!
    A Martinko nezoufej, jsou i horší kýče než Ledové království ;-)
    Ona to stejně bude jen chvilková záležitost.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, rozumím. Ema si poslední rok a půl jede na stejné vlně. Už dávno jsem rezignovala a říkám si, že za ten šťastnej úsměv to stojí, ne?
    Aničce všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Martino, Skřítkové přeji všechno nejlepší k narozeninám!!! ... Přesně jak píšeš, nenutit dětem, co bych si přála já. Vlastně mi to přijde i roztomilé a hlavně ... mají opravdu nehranou radost a jsou šťastné :). Nás čeká dort s požárníkem Samem :). Krásný nejen dnešní den!

    OdpovědětVymazat
  4. Uz 4?! Oslava jedna hezci nez druha!Krasne sladeno a Maruska ty oci,ty take ladila�� Vsechno nejlepsi a zdravi!Uzasnou rodinu uz ma.Nasi dcerce byly v prosinci tri a take jedeme v ledu�� Chodi mala do skolky?Krasne jarni dny.Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Vsechno nejlepsi Andulce. U nas stejna manie. Bud v klidu. Ona z toho vyroste. Urcity druh kyce je v detstvi myslim normalni a pro vyvoj i prospesny, aby se pak vkus mohl tribit a deti se ucily hledat svoji cestu. Krasna oslava!

    OdpovědětVymazat
  6. Male slecne vsechno nejlepsi, hlavne zravi a stesti.
    Jinak mame podobne starou holcicku a uz jsme i my narazili na Elzu i Annu, ted i Sophii a v posledni dobe zejmena konici s velkou zarivou hrivou. Take verimm, ze casem zmeni nazor:-), protoze myslim, ze jsem nebyla jina a taky me to preslo. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Už čtyři to se mi nechce věřit..
    U nás, už máme ledové období za sebou :-)Taky jsem povolila, ale nijak jsem to nepřeháněla, spíš příbuzenstvo a docela rychle to přešlo.
    Ať se daří a malé slečně všechno nejlepší a Boží požehnání♥. M.

    OdpovědětVymazat
  8. A já si tu pohádku nakonec oblíbila:), myslím, že jsou horší...
    Všecičko dobré přejeme!
    L. a spol.

    OdpovědětVymazat
  9. Vše dobré k narozeninám Vaší Aničce. A tak krásně jste tu oslavu nachystali. Jste opravdu moc šikovná a nápaditá. Ledové království jde mimo nás neb naší dámě je rok a půl. Mladý pán má moc rád Bleska McQueena, takže jsme na letošní karneval vyráběly jeho kopii:-). A Maruška má tak krásná očka....:-).

    OdpovědětVymazat
  10. Jak že se to říká, odříkaného chleba největší krajíc? ;-)
    U nás bude tento týden 5.... a letos vyhrála víla Amálka.

    Dodatečně přejeme všechno nejlepší k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
  11. My ještě ledové království ani neviděly:-)
    Dlouho jsem neměla PC, tak se opožděně hlásím ke gratulantům. Hlavně, a´t je malá princezna zdravá a vám dělá samou radost.

    OdpovědětVymazat
  12. Kouzelné je, jak si nastávající maminky myslí, že vše ukociruji v duchu nekycovitych hraček a pak je vše jinak... Nikdy jsem nemela tento přístup, vidim to ale už i u svých dospívajících dcer, jak se vymezují... Něco má do sebe rčení :"člověk míní, Pán Bůh mění...

    OdpovědětVymazat